Hoe kan je zien wat als beste antwoord is gekozen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het straks zelf proberen door de vraag te sluiten en een beste antwoord te kiezen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@J244 + als dat zou kunnen!

Het beste antwoord

Als de vraagsteller na 1 tot 14 dagen de vraag gesloten heeft, heeft hij of zij ook de mogelijkheid om een 'beste antwoord' te kiezen. Als de vraag gesloten is komt 'ie in het archief te staan en is de vraag nog wel te bekijken. Er staat dan 'de vraagsteller koos dit antwoord als beste antwoord', dan staat in een geel kadertje het, door de vraagsteller gekozen, beste antwoord.
Als jijzelf een antwoord hebt gegeven op een vraag en de vraagsteller van die vraag kiest jouw antwoord als 'beste antwoord', krijg je daar bericht van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zodra de vraag is afgesloten met een keuze voor beste antwoord komt dat antwoord geelgekleurd bovenaan te staan.
Amadea
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Waarom deze - ?? Op dit antwoord is nix aan te merken .... Ik geef een compensatieplus hoor !!
Als jouw antwoord niet als beste is gekozen, ga je naar je eigen pagina (bovenin in de blauwe balk) en dan kun je je eigen antwoord aanklikken. Dan krijg je alle antwoorden op die vraag te zien en kun je meteen zien welk antwoord als beste is gekozen. Dat staat namelijk bovenaan.