de daders worden gezocht en gestraft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als uit onderzoek dat zal blijken zal dat nooit uitkomen, dat zal namelijk nog meer problemen geven in die regio. De zogenaamde doofpot word uit de kast gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit wat ik tot op heden heb gehoord krijg ik sterk het idee dat de Quadhafi gewoon gevangen hadden kunnen nemen. Zijn dood is dus moord, en in een rechtstaat zou een gedegen onderzoek plaatsvinden. Libie is echter geen rechtstaat, en de meeste mensen daar vinden het wel goed zo. Internationaal gebeurt er ook niets, verwacht ik. De ervaring leert dat uitsluitend verliezers voor een tribunaal komen.
teusvh